hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم

قم| دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری باند ۴ نفره سارقان موتورسیکلت خبر داد و گفت: از این باند تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش رویداد ایران،سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۸ شهرقائم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خیابان شهرقائم به فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حال تردد و پرسه زنی بود مشکوک شدند که وی بلافاصله پس از مشاهده واحد گشت کلانتری، اقدام به فرار کرد.
وی افزود: ماموران در یک اقدام به‌موقع پلیسی، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن‌که فاقد هرگونه مدارک شناسایی و هویتی بود را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
جعفریان ادامه داد: در بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد موتورسیکلت موصوف سرقتی بوده که در ادامه متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد موتورسیکلت مذکور توسط دو نفر به هویت معلوم سرقت شده و قرار بود مبلغ یک‌میلیون ریال برای انتقال موتور به وی تحویل بگیرد.
وی اضافه کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده سایر همدستان و اعضای این باند که ساکن یکی از روستاهای اطراف قم بودند، شناسایی شدند.
جعفریان بیان داشت: ماموران در ادامه با کسب دستور از مقام قضایی و با انجام یکسری اقدام‌های پلیسی محل مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم مذکور را دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف کردند.
وی ابراز کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را به فردی با هویت معلوم به فروش رسانده و بابت آن مبلغ ۳ میلیون ریال دریافت کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد